петак, 5. септембар 2014.

Dorothy Wang-red carpet part two/Dorothy Wang-crveni tepih drugi deo

Soo,I'm now posting in both English and Serbian,and this is part two of Dorothy's red carpet style,the reason I will post extra chapter about her is because I didn't post in a while and yesterday I was like ohh boy I got a post to upload so yeah this is my way of apologise.
  On this picture is Morgan as well but I will not write about her outfit,because I did that In a post about her style before so yeah.Dorthy look amazing as always and this outfit is gorgeous,dress is a little bit of metallic and I actually saw a replica of this dress for a little bit of money on e-bay,I like the way it looks on her and her shoes and clutch are great with the dress,and her hair is simple as always,she is not really a person that try different styles with hair it's always simple curly hair but It looks amazing.
Again it's group picture sorry,but I really like this outfit and I couldn't find a picture just of her so yeah,dress is pretty,I'm not really fan of fabric it looks good but I got goosebumps when I wear something of that fabric,but type of dress is awesome,her shoes are perfect and clutch is just a simple pink one but it goes amazing with dress and shoes because whole outfit is purple and then there's a pink clutch.
And my favorite.Oh my God.So simple,but so perfect.Dress is so perfect,type of dress,fabric,those little black details on it.Just perfetct.And shoes are so good just as clutch,I like those white,kind of ombre details.So yeah,this post is I think the longest I have ever written,and now for Serbians,Serbian part.
Uhh,bolje se snalazim na engleskom kada treba da zapocnem post,ovo je prvi post koji pisem na srpskom kao i na engleskom,planirala sam to da uradim i pre,ali eto tek sad na trinaestom post-u.Ja sam inace veliki fan emisije Bogata deca sa Beverli Hillsa,a razlog je moda.Sve tri devojke imaju prelep,jednostavan stil.Pre sam pisala o Roksi i Morgan,a sada je na red dosla i Doroti.Na prvoj slici Doroti nosi plavu haljinu sa metalik delovima,i haljina koju ona nosi je platila vise hiljada dolara,a ja sam pre primetila kopiju haljine za mnogo manju cenu.Haljina je predivna,metalik delovi je cine malo posebnijom i izgleda sjajno na njojm,a stikle i torbica su upotpunile ceo izgled.Njena frizura je kao i obicno,jednostavna loknasta frizura.
Kroj ove haljine je prelep i definitivno joj dobro stoji,ali materijal je za mene problem,izgleda predivno,ali ja se jezim kada nosim nesto od istog materijala.Cipele su predivne i svidjaju mi se mali cvetici na njima.Torbica je pun pogodak uz kombinaciju,zato sto razbija monotoniju ljubicastog.
I moje omiljeno za kraj.O moj Boze.Ta haljina je savrsena.Kroj,materijal,sve! Obozavam kako crni detalji upotpunjuju celu haljinu,stikle su jednostavne,a predivne,a na torbici mi se svidjaju ti beli delovi koji podsecaju na ombre.I to bi bilo to.Ovaj post je jedan od najduzih koje sam napisala,razlog je to sto se osecam lose,jer nisam objavljivala nista neko vreme.

Нема коментара:

Постави коментар